Posao i novac

Male navike koje će povećati vašu radnu produktivnost

Vjerovali ili ne, svaka vaša mala navika ili radnja utječe na vašu razinu produktivnosti i to na mnogo neočekivanih načina. U ovim vremenima kad tu i tamo radimo od kuće, držati korak s produktivnosti može biti veliki izazov. Ipak, to ovisi jer neki od nas možda u takvim okolnostima svoju radnu produktivnost i povećaju s obzirom na to da rade u udobnosti vlastitog doma. Stoga, u nastavku vam donosimo nekoliko navika koje bi vam mogle pomoći u ostvarivanju radne produktivnosti kod kuće.

Napravite si pauzu i prošećite

Ako u svoje radno vrijeme ubacite kratke petominutne šetnje, to će biti dovoljno da se razbistrite i da vaš rad bude učinkovitiji. Šetnja će vam pročistiti mozak od radnog nereda, a ako ovakve šetnje tretirate kao male pauze unutar radnog vremena, tada će vam posao ići puno lakše i učinkovitije.

Van radnog vremena isključite e-mail obavijesti

Jedna od najvećih pogrešaka koje zaposlenici čine je odgovaranje na e-mailove van svog radnog vremena. To vam otežava uživanje u slobodnom vremenu, a kao rezultat toga nikako se ne uspijevaju resetirati i odmaknuti od stresa koje je prouzrokovalo radno vrijeme.

Organizirajte se

Organizacija u poslu uštedjet će vam hrpu vremena. Ako nemate vremena da organizaciju vodite sami, postoje brojne organizacijske aplikacije. Kad unesete pojedinosti o svom poslu i radnom vremenu, one vam same isplaniraju rad. Osim toga, ako svoj raspored pripremate večer prije, to vam omogućuje da budete upućeniji u vrijeme i posao te da na vrijeme izbjegnete potencijalne prepreke.

Nemojte si nikako uskratiti dobar san

Spavanje je neophodno za mentalno zdravlje i koncentraciju. Vrlo je važno da budete mentalno budni i pripremljeni za radni dan. Nemojte svoje tijelo i um prisiljavati da rade jače onda kad stvarno ne mogu, pogotovo ako vam raspored spavanja nije dobar. Kad nadoknadite zdrav ciklus spavanja, možete vidjeti veliku razliku u obavljanju svojih poslovnih i drugih obaveza.

Odredite vrijeme samo za važne zadatke

Ako odvojite vrijeme za neke od važnijih poslova, to će vam omogućiti da se bolje usredotočite na samo jedan zadatak. Na primjer, zamislite da imate neki važan posao ili zadatak. Odvojite za njega vrijeme od 16 do 17 sati. U tom vremenu ne razgovarate s drugima niti radite bilo koji drugi posao osim tog. Ovakav će princip učiniti čuda za vašu koncentraciju.

Click to comment

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

To Top