Posao i novac

Stvari koje nikada ne biste trebali reći svojim kolegama

Na svom poslu često steknemo nova prijateljstva i toliko nam je ugodno da smo skloni zaboraviti da su oni još uvijek naši poslovni kolege te da postoji određena pristojnost koja se mora zadržati. Kad se ta granica zamagli, možete drugima postati smiješni, a tada će vas često u određenim situacijama uzimati zdravo za gotovo. Stoga, evo nekoliko stvari koje biste trebali izbjegavati u razgovoru sa svojim kolegama.

Pazite kako birate komplimente

Dobro je nekoga pohvaliti, ali samo kad je to prikladno. Budite vrlo selektivni. Čak i ako mislite da netko od vaših kolega ima dobre hlače ili neki drugi odjevni predmet, zadržite to za sebe jer mnogi ljudi ne prihvaćaju komentiranje tuđeg fizičkog izgleda. Neki to smatraju čak i seksualnim uznemiravanjem.

Negativni komentari o određenim temama

Bilo da ste vođa tima ili da ste samo stariji od ostalih, to ne znači da možete izvlačiti negativne komentare o temama poput politike, vjere ili bilo što drugo. Ovo je vrlo neprofesionalno i ne preporučuje se. Postoji mogućnost da će vas mlađi kolege zbog toga izbjegavati jer će pomisliti kako ni za što nemate dobru riječ. O takvim je temama najbolje razgovarati na neutralan način.

„Smetam?“

Ovo je jedno pitanje koje stvarno morate izbjegavati. Pogotovo onda kad se svojim kolegama ili nadležnima obraćate u vezi posla. U tom slučaju nikako ne možete biti smetnja. Ipak, ako znate da biste ih u određenom trenu mogli uznemiravati, onda ih jednostavno nemojte. Umjesto „smetam?“ jednostavno ih pitajte imaju li vremena za razgovor. Također, ako često radite sa strankama, nemojte se stalno ispričavati. Umjesto „oprostite“ radije recite „hvala vam na strpljenju“. Na taj ćete način ljudima dati i pohvalu na njihovo strpljenje zbog čega će se i oni ljepše osjećati.

Izbjegavajte riječ „mislim“

„Mislim“ kažete samo onda kad niste u nešto sigurni, a kad to kažete zvučite nepouzdano i ispast ćete kao da vas je baš briga. Kad nešto znate, eliminirajte ovu riječ i recite ono što znate.

Razgovor o osobnim odnosima

Ni s kim na poslu ne biste trebali pričati o svojim osobnim međuljudskim odnosima. Takve razgovore zadržite za svoje prijatelje i ljude izvan posla. Na poslu se najbolje držati profesionalnosti i onoga što se izričito tiče onoga što tamo morate raditi.

Click to comment

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

The Latest

To Top