Zabava

Milenijalci ne kupuju dijamante i ne idu u casino

Milenijalci, ili popularno nazvana „Generacija Y“, nije sklona kupovini dijamanata niti odlasku u casina kao njihovi prethodnici, „Generacija X“. Da odmah razjasnimo ove pojmove, pripadnici „Generacije Y“ rođeni su između 1981. i 1996. godine te se popularno zovu „Milenijalcima“, dok se oni koji su rođeni između 1965. i 1980. službeno smatraju pripadnicima „Generacije X“. Eh sad, pravo je pitanje zašto nove generacije ne vole slične stvari kao njihovi prethodnici. Idealan su primjer kockarnice, u koje mlađi ljudi sve manje zalaze. Doduše, online casino web stranice milenijalcima su nešto zanimljivije od fizičkih casino lokacija. Međutim, pad popularnosti je očit.

Autentičnost prije casina

Prema očekivanom, milenijalci su bolje obrazovani od prethodnih generacija, budući da rastu uz internet te na taj način spoznaju dodatnu vrijednost novca. Tako, primjerice, na putovanjima prije će se odlučiti za istraživanje te trošenje na nešto autentično, nego na „bijeg“ u kockarnice. Posljednjih godina casino industrija konstantno bilježi pad posjećenosti od strane upravo tih dobnih skupina, dakle, ljudi u svojima 20-ima i 30-ima. Očito je da traže nekakvu drukčiju vrstu uzbuđenja te stjecanja iskustva.

Vještine moraju dolaziti do izražaja

Što se tiče igara, milenijalci su skloniji nekakvim virtualnim izazovima koji zahtijevaju stupanj sposobnosti koji im je bio potreban prilikom igranja igrica dok su bili klinci. Drugim riječima, teže pobuđivanju uspomena iz djetinjstva. Jeff Hwang, novinar internetske publikacije Motley Fool, jednom prilikom dotaknuo se teme zašto milenijalci ne kockaju. Hwang smatra da pripadnike Generacije Y ne privlače klasični aparati u casinima jer ih smatraju staromodnima te radije biraju izlazak u noćni život, ali i online kockanje, poker te ostale kartaške igre putem interneta. Također nadodaje da milenijalci teže igrama u kojima vještine dolaze do izražaja, zahtijevaju iskustva, traže da da iskustva budu socijalnog tipa te također zahtijevaju poštenu igru.

Moraju privući novije generacije

Jeff Hwang vjeruje kako tipične kockarnice koje nude klasične aparate, blackjack, craps i slične igre nemaju svjetlu budućnost te moraju poraditi na tomu. Moraju shvatiti kako privući novu publiku, novije generacije, poput Generacije Z i Generacije Alfa nudeći im nekakvo novo iskustvo pomoću kojega će razvijati nove vještine te, na neki način, „hraniti“ vlastitu maštu.

Kasniji ulazak u bračne vode

Kao što su Baby Boomeri (rođeni između 1946. i 1964.) provodili više vremena u kockarnicama, tako su kupovali i više dijamanata. A dijamanti su usko vezani uz brakove. Poznata je činjenica da se novije generacije kasnije vjenčaju, odnosno, ulaze u bračne zajednice nego njihovi preci. Profesorica Allen Downey na Olin koledžu u Massachusettsu došla je do rezultata kako se 47 posto ispitane ženske populacije rođene 1990-ih izjasnilo kako se ne misli udati prije 33. godine života, u usporedbi s 38 posto žena rođenih u 1980-ima. Znate li koliko je žena rođenih u 1940-ima bilo „slobodno“ u svojoj 33. godini? Devet posto! Čini se da mnogi milenijalci uopće ne žele stati pred oltar. Manje od osam posto žena rođenih u 40-ima prošlog stoljeća ostalo je ne udato do 43. godine, dok čak 36 posto ženske populacije rođene u 90-ima misli zakoračiti u ozbiljne godine bez vjenčanog prstena na ruci.

Umjesto skupih auta i kuća, odlučuju se na putovanja i koncerte

Dugo su vremena dijamanti imali prevlast među draguljima, no sve više mladih parova odlučuje se na drugo drago kamenje, poput safira ili rubina, čime potvrđuju predanost. No, i kupovina toga postaje sve manje popularnom. A evo još jednog razloga zašto je tomu tako. Milenijalci više cijene iskustva od materijalnih stvari. Tako će mladi parovi prije potrošiti poveću svotu novca na organiziranje vjenčanja, nego spiskati budžet na prstenje. To je tako jer se na vlasništvo gleda kroz drukčiju prizmu. Umjesto kupovine skupih automobila i velikih kuća, milenijalci se radije odlučuju na putovanja i koncerte, iskustva koja mogu objaviti putem društvenih mreža.

Više ne prolazi staromodni model braka

Također, milenijalci ljubavnu vezu sagledavaju na potpuno drukčiji način. Nastoje joj pristupiti kao partnerstvu donoseći odluke poput tima. Model braka koji je bio na svome vrhuncu u 1950-ima u kojemu je muž taj koji radi te pridonosi obitelji, dok žena ostaje doma te se brine za djecu, uvelike se promijenio, te mnogi mladi parovi koji nisu skloni tradiciji smatraju kako će se ubrzo promijeniti i tradicija kupovine dijamanata, odnosno, prstenja.

To Top